Translate

wtorek, 8 października 2013

Przyznam że jestem w szoku co do wyników analiz..
Aleksandra Krunic przegrała z Maryna Zanevska 1:2..
Kurs na Aleksandre spadł nawet na 1,40.. Niestety młoda Ukrainka popełniała błedy, co za skutkowało przegrywaniem przez nią jej własnych serwisów, choć walkę do końca trzeba jej przyznać :)
Rzadko się mylę do meczy które analizuję gdyż zwykle staram się wybrać najpewniejsze spotkania, niestety dziś zabrakło szczęścia i obie analizy nie weszły..
W meczu hokeja padł wynik 2:2, przyznam że ucieszyłem się gdy zobaczyłem że po pierwszej tercji jest już 2:1, niestety druga tercja nie przyniosła nawet jednej bramki.
Ten wtorek okazał się bardzo pechowy, lecz przed nami cały tydzień, i mam nadzieję że iż jutro będzie lepiej i moje kolejne analizy nie zawiodą. 
Gdyż znam się na sporcie i próbuję wam pomóc swoimi typami i analizami.
Już niedługo kolejna analiza i oby trafna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz